Lieferprobleme beim Samsung Galaxy S10?

Sehr geehrte Damen und Herren,

vielleicht ganz interessant für Sie: Wie einige Mitglieder der Shopping-Community mydealz berichten, tun sich Zwischenhändler und Provider aktuell schwer, das Samsung Galaxy S10 auszuliefern.

Konkret haben Preisboerse24 und Handyflash Kunden nach Aufgabe der Bestellung in automatischen Mails darauf hingewiesen, Samsung hätte „beabsichtigt nicht ausreichend Gerät für den Release zur Verfügung“ gestellt.

Kommen Sie bei Fragen gerne jederzeit auf mich zu.

Pepper.com, the world's largest shopping community, was founded in 2014 by Fabian Spielberger and Paul Nikkel. Through international partnerships and conversations, Pepper.com gives smart shoppers around the world a voice to share deals, tips and ideas, connecting members in eleven countries on four continents. The Pepper.com group is headquartered in Berlin/Germany with offices in Belo Horizonte, Guadalajara, London, Lyon, Mumbai and Winnipeg and consists of market-leading platforms such as Dealabs (France), DesiDime (India), HotUKDeals (United Kingdom), mydealz (Germany), Pelando.com.br (Brazil), Pepper NL (The Netherlands), Pepper PL (Poland), Pepper.ru (Russia), Preisjaeger (Austria) and PromoDescuentos (Mexico). These platforms are currently used by more than 25 million smart shoppers and influence 12,000 buying decisions every minute.